edwindegroot.reismee.nl

Las Vegas deel 2 dag 8

Vanmorgen redelijk vroeg de wekker gezet om op tijd te zijn bij het Paris Hotel 20 min verderop. Wat een tof hotel is dat zeg; de Eiffeltoren en de Arc de Triompf zo mooi nagemaakt en in het hotel alles in Franse stijl natuurlijk. Dit is geen hotel meer maar een klein dorp! Een franse straat met allemaal winkels, franse huisjes en natuurlijk het casino. De koffers op de kamer gezet en een half uurtje over de “Strip” gewandeld. Niet al te lang want het is echt te warm! Terug in het hotel het zwembad ingedoken, gegeten en naar de spectaculaire fonteinenshow van Ballagio gekeken op het nummer Luck Be A Lady van Frank Sinatra. Toen naar het Casino. Nou moet ik jullie vertellen dat Milou vaak wint met getallen raden en spelletjes. Nicole en ik hadden dus goede hoop om minimaal ons avondeten terug te gaan winnen. Maar aangezien je vanaf 21 jaar in het casino mag hadden we afgesproken dat Beau en Milou ons op de kamer tijdens Roulette via whatsapp zouden souffleren met nummers en kleuren. Nou, dat ging best goed want na een uurtje spelen gingen we met 330 dollar winst in de zak weg, niet normaal! Op de kamer verschrikkelijk zitten lachen met z’n 4’en. Nou oppassen dat de kids de smaak van winnen niet te pakken krijgen….. Lekker gaan tukken en we houden het morgen nog heerlijk rustig.

Allard

Hahahaha wat geweldig!!! Ook dat is een ervaring om nooit meer te vergeten

Edwin de Groot

@Allard, ja, mooi he, vanavond gaan we voor nog een paar honderd euries.......yep, we zitten in de Vegas flow