edwindegroot.reismee.nl

Las Vegas deel 3 dag 9

Vandaag gestart aan en in het zwembad. Voor de dames stond een inspirerende middag op het programma……..shoppen! Minimaal 1x shoppen in een outletstore is naast het bezoeken van parken een absolute must in een gezin met 3 vrouwen. Prima, ik volg wel (kan ik goed). De outletstore was niet overdekt (geeft niks, we hebben wat voor elkaar over) winkels in en uit. Gelukkig stonden er om de 20 meter een soort nevelheaters, waar je, lekker lang gna gna, onder kon staan op af te koelen. Weet niet hoe maar uiteindelijk heb ik de meeste tassen met kleren. Na 4 uur shoppen gingen we allemaal met een blij gezicht in de auto zitten, karre naar het hotel om ons op te frissen. Op 10 min rijden staat hotel New York New York met in het hotel een achtbaan, de The Big Apple Coaster, eentje waar je in moet hebben gezeten. De wagentjes van de achtbaan lijken op de beroemde gele taxi's in New York en tijdens de nogal ruwe maar gave rit trekken de bekende attracties van New York aan je voorbij. Weetje; je kan in deze roller coaster trouwen (hoe dan?). In het hotel was ook een spelletjeshal voor kids waar we ons ook uitstekend hebben vermaakt met Doodle Jump en Mario Kart. Daarna zijn de kids naar de kamer gegaan om Nicole en mij weer te voorzien van de winnende roulette nummers. De Vegas magie van gisteren was er niet en in minder dan 20 min gingen al onze fiches kundig de verkeerde kant op. Nicole en ik keken elkaar aan…...stoppen, de overgebleven winst van gisteren pakken en gaan tukken. Morgen naar Zion National Park, wordt weer een hele andere dag.

ma

Na 2 dagjes Harlingen, op de pier ook heerlijk hoor, weer terug op aarde. Wat een vangst in het casino goed hoor! Kan je wel een paar shops in en uitgeven maar! Wat een belevenis daar, dat er ook zo'n wereld bestaat. Nu de natuur weer in goed zo! Ik ben benieuwd wat Zion jullie weer brengt. Liefjes van mij.

Edwin de Groot

@ma, snap dat het op de pier lekker is geweest met het onstuimige weer en fijn dat je/jullie het zo naar je zin hebben! Gisteren niet naar Zion gegaan maar direct naar het hotel en gerelaxt. Vandaag hebben we de hele dag uitgetrokken voor Zion. Liefs!

Maarten

Jammer (maar misschien toch ook wel goed) dat jullie de smaak niet té erg te pakken hebben met het casino ? ik herinner mijn eerste (en laatste) keer ook nog (100 euro verloren).
Jenny en ik genieten nog elke dag van jullie leuke avontuur. Blijf daarom lekker schrijven :)

Edwin de Groot

@Maarten, de laatste keer dat Nicole en ik in het casino waren was op onze huwelijksreis, dus van verslaving is nog geen sprake

Maarten

Ik las net dat jullie het casinoleven achter hebben gelaten en door zijn gegaan naar de natuurparken, dus dat moet inderdaad wel goedkomen!
Wederom (de verhalen van de laatste update) weer genoten van de verhalen en super leuke foto's in de app!!