edwindegroot.reismee.nl

Palm Springs deel 1 dag 16

Na twee heerlijke relaxte dagen zijn we doorgereden naar onze airbnb in Palm Springs. Ruim 4 uur in de auto zitten door het saaiste gebied tot nu toe. Joshua Tree National Park overgeslagen want de meiden zijn echt even klaar met bergen (wacht maar, we gaan vandaag met een kabelbaan de bergen in hihi). Eenmaal in de airbnb bleek dat de bedden niet helemaal zo waren zoals van te voren was verteld. Er was 1 dubbel bed en 1 hoogslaper in een kamer waar de temperatuur niet te harden was. Dus samen met de eigenaar twee matrassen in de woonkamer op de grond gelegd. Nou ja, het zwembad bij het huisje is heerlijk en het uitzicht op de bergen is er weer een om verliefd op te worden. ‘s-Avonds hebben Beau en ik bij Billy’s Pizza’s de lekkerste pizza’s ever gegeten. Fotootje gemaakt van de ingrediënten maar zoals het meestal gaat bij dingen die je in de vakantie lekker vindt, thuis smaakt het altijd minder; toch maar proberen.

ma

Ja lieverds ik begrijp best dat je op een gegeven moment overvoert wordt met mooie bergmassieven en uitkijkpunten vooral de meisjes, maar ja over een poosje is het voorbij en dan denk je misschien was ik er nog maar! Wel erg lekker dat er vaak een zwembad bij het hotel is. Lekker afkoelen van een warme dag, heerlijk! Ik kijk weer uit naar de volgende trip want dit is toch wel heel leuk dat je het allemaal meebeleefd en je hebt een gezellige schrijftrant Ed, het leest zo lekker weg. Veel plezier, liefs ma.