edwindegroot.reismee.nl

Palm Springs deel 2 en Anaheim deel 1, Dag 17 + 18

Vanmorgen maar eens bedacht of we wat vandaag zouden doen en zo ja wat. Omdat we deze vakantie niet echt in de rustmodes staan hebben de dames besloten dat vandaag hun nagels gedaan moeten worden. Ze willen al de hele vakantie hun nagels doen dus vandaag is dé dag. Nagelstudio? blijken er genoeg te zijn in palm springs dus een afspraak voor in het begin van de middag was snel gemaakt. ik was graag meegegaan maar er moest natuurlijk op het huis gepast worden en dus ging ik met een niet bezwaard gevoel bij het zwembad liggen. Op het einde van de middag zijn we met de Palm Springs kabelbaan gegaan waar je een rit van 4 kilometer van 805 mtr naar 2596 mtr maakt. Binnen 10 min gingen we van een woestijntemperatuur van 42 graden naar een heerlijk bergklimaat van 23 graden! Heerlijk afkoelen dus en het uitzicht was weer panoramisch. We hebben geen wandeling gemaakt (kon het er echt niet doorheen drukken), alleen genoten van het uitzicht. De rit terug was echt op z'n Amerikaans. de captain (weet niet hoe zo’n man heet) zette direct in het begin van de rit hard muziek aan die, de meeste, mee konden zingen. Terwijl de gondel uit volle borst meezong zag ik Nicole steeds verder van me wegkruipen, die houdt daar niet zo van, de kids hielden het niet meer van het lachen. De volgende ochtend nog even lekker bij het zwembad gelegen en ons opgemaakt voor de volgende stop, Hotel Majestic in Anaheim (vlak bij LA). Hier blijven we 3 nachten. Na een ritje van 2 uur ging iedereen bij aankomst even zijn/haar eigen ding doen, bij het zwembad zonnen, filmpjes kijken op de kamer en krant lezen in de lobby. 's-Avonds ons voorbereid op de volgende dag; Disneyland.

Ernst

Helaas geen foto's van de nagels. Het filmpje van de kabelbaan was echt tof om te zien. En lekker even relaxen bij het zwembad; ook lekker. Ben benieuwd naar de verhalen van Disneyland. Veel plezier daar. X

ma

Veel plezier in Disneyland!! En voor de 23ste proficiat!!