edwindegroot.reismee.nl

Anaheim Disneyland dag 19

Vandaag een dag Disneyland ingepland. We zijn 6 jaar geleden in Parijs geweest dus we wisten al een beetje wat we konden verwachten. Gelukkig is de vakantieperiode in Amerika over dus de wachtrijen zouden minder lang moeten zijn dan normaal. Om 6.30 uur de wekker gezet om als een van de eerste op het park te zijn, hebben we bij de eerst twee leukste attracties de minste wachtrijen. Toen we bij de eerste attractie, Minnie’s House, kwamen bleek die nog tot 9 uur gesloten te zijn! Dus snel doorgelopen naar Star Wars, en daar stond al een wachtrij van 75 min!. Maar wat was het gaaf! Uiteindelijk waren de overige wachtrijen acceptabel (natuurlijk nog te lang want we willen gewoon doorlopen). Omdat we ervaring hebben Six Flags- en Eftelingwachtrijen hebben we apps gedownload om te tijd te doden. Favoriet is Hole.io, aanrader als je je hersens een keer niet wilt gebruiken (voor sommigen een dagelijkse bezigheid). Met alles en iedereen van Disney op de foto gegaan en nadat we echt zeiknat uit Splash Mountain kwamen zijn we rond 16 uur van het park gegaan om rond om 20.30 weer terug te komen voor de Electric Parade en het vuurwerk. De muziek, het geluid, de beelden op de huizen en kasteel waren indrukwekkend. Zal denk ik de laatste keer zijn dat we in een Disneypark komen met Milou en Beau. Zal wel weer met de kleinkinderen zijn, huh wat zeg ik nou? Met meer dan 17.000 stappen op de stappenteller ploften we terug in het hotel op bed. Nog even de volgende dag doornemen; Universal Studio’s. Op dat moment hadden we er eerlijk gezegd niet zo veel zin in, we wilden maar één ding, slapen!