edwindegroot.reismee.nl

San Francisco dag 1

Gelukkig waren de telefoons, ipads en laptops opgeladen voor deze reis. De opgeslagen films van netflix, de candycrush en de spelletjes hebben ons door de reis geholpen. Natuurlijk ook nog wat geslapen. Op Dallas een tussenstop van een paar uur gemaakt en daarna weer 3,5 uur gevlogen naar San Francisco. Nicole zei dat het maar anderhalf uur was maar het was iiiietsjes langer. Bij aankomst meer dan een uur bij AVIS in de rij gestaan. Alles ging daar verkeerd uit de gesprekken te horen. Toen wij waren was onze auto er ook niet en ze wilden ons afschepen met een “ kleinere” auto voor 7 personen. Nicole en ik natuurlijk met onze grote mond zeggen dat we onze wagen wilde die we 6 maanden geleden hadden gereserveerd en als die er niet was dan maar een grotere ipv een kleinere. Manager er natuurlijk bij en we kregen tijdelijk een of andere megabus voor 12 personen mee! Toen we in de garage aankwamen was dat de grootste die er stond. Wij lachen! Eerst maar eens uitvogelen hoe zo’n vrachtwagen rijdt. 100.000 knopjes voor alles en nog wat waardoor we het knopje hoe je de stoel naar voren moest krijgen niet te vinden was. Met hulp van een AVIS mw was hij snel gevonden. Toen naar het hotel gegaan en snel gaan pitten. We waren nl al meer dan 24 uur op. Om 5.13 (pffff) met zn allen wakker en nu klaarmaken voor de eerste dag.

Allard

Altijd fijn zo'n soepele start van de vakantie! Wel lachen om nu in een soort van tank rond te rijden. Have fun!

Maarten

Haha. Ik loop best wat achter, maar v.a. nu zal ik lekker up-to-date blijven. Wat schrijven jullie geweldig, echt een genot om te lezen ?