edwindegroot.reismee.nl

San Francisco dag 2

Lieve mensen, gisterenochtend al om 5.45 wakker en ontbeten bij de bekende Taylor Street Coffee shop. Heerlijk en maar op z'n Amerikaans veel te veel. Wel de wereldberoemde bacon gegeten. Toen we de rekening zagen hebben we de laatste restjes van de borden afgelikt, geen doggybag, gewoon aflikken. De borden konden ze direct weer gebruiken. Daarna naar de eerste de beste fietsenverhuur gegaan voor de befaamde fietstocht over de Golden Gate Bridge (of zoals beau het noemt de Tower Bridge..). Lekker een eindje fietsen door parken en wijken, over de brug en met de ferry weer terug. Klinkt gezellig toch? Effin, 6 en een half uur later, blaren op de konten en urenlang geklaag waren we vele ervaringen rijker. Wel gaaf om boven op de brug te staan en naar beneden te kijken naar de kleine bootjes die eronder door varen. Daarna met de pond weer terug, foto's van Alcatras gemaakt en, na een paar straten omgereden te hebben, de fietsen weer ingeleverd. "Even" het bed in gedoken om na 2,5 uur met moeite eruit te komen om een hapje te gaan eten in Fishermans Wharf. Daarna op zoek naar de beroemde brullende zeeleeuwen. Nicole had daar nog wat jeugdsentiment liggen. Na het fotograferen van 18 snurkende en 2 brullende zeeleeuwen zijn we weer richting hotel gegaan. Beau en Milou konden hun ogen niet meer open houden en al slaapwandelend gleden ze hun bed in. Morgen richting Monterey.