edwindegroot.reismee.nl

Mariposa dag 4

Vanmorgen waren alle buiken weer in normale toestand en had iedereen weer normaal trek in ontbijt. Nicole had, voordat ze zich had opgemaakt,  weer normale kleur in haar gezicht. Wat hebben Beau en Nicole het slecht gehad gisteren. Rustig ontbeten en op weg naar Mariposa. Een dorpje wat bekend staat van het goud delven. Een tussenstop gemaakt bij Starbucks, want daar hebben ze goede…...wifi, zucht. Doorgereden naar Wal-mart. We moesten daarheen want daar hebben ze volgens Milou de beste slijmlijm die er is. Milou is door alle youtube filmpjes de slijmkoningin. Voor de lunch was het toch wel even zoeken naar kleine verpakkingen kaas en ham. Niet normaal wat een hoeveelheden er in de verpakkingen zitten. In mariposa geprobeerd nog een gouddelf cursus te boeken maar we waren te laat. Achteraf niet zo heel erg want we hebben ons prima vermaakt in het buitenzwembad. ‘ s-Avonds in het dorpje mexicaans gegeten in het kleinste restaurant ever. M’n fototoestel is stuk dus dat wordt morgen met de telefoons foto’s maken. Hoe kienen we het weer uit. Nou ja, nu vroeg tukken, morgen om 5.45 opstaan want we willen om 8 uur bij de ingang van yosemite park zijn. Het schijnt erg druk te worden. We weten welke hot spots we willen zien, het wordt morgen een bijzondere dag.

Erik

Wat een ervaring, hè!! Vind het zóó leuk voor jullie! Nou, lekker genieten ( ondanks hier en daar een groen en gele dag...) en vind het erg leuk om jullie reisverslag te lezen!! Lfs

helene

geniet ervan en eet niet te vaak Amerikaanse porties want dan moet je na thuiskomst weer op dieet en dat is jammer na alle inspanningen de afgelopen periode, Dikke kussen

Eelko

Leuk om te lezen! Grappig dat verhaal over de beste braakplek op het schip en gaaf dat jullie zoveel hebben gezien op die tocht! morgen wordt vast ook heel erg mooi!

ma

Lieve kinderen, jullie hebben me een paar dagen gemist maar ik ben er weer! Wat een belevenissen, zeeziek gevoel is zo vreselijk. Maar de walvissen gezien en dat kan niemand je meer afnemen. Nu worden jullie weer landrotten en gaan veel op land bekijken. Geniet ervan en knuffels van (o) ma.

Edwin de Groot

@Helen, de porties die we eten worden met de dag kleiner, we laten gewoon, tegen mijn principes, de helft staan.
@erik, eelko, Ma, het is leuk om jullie reacties te lezen, gewoon blijven doen he!