edwindegroot.reismee.nl

Death Valley & Las Vegas deel 1 dag 7

Beste leesvriendjes en vriendinnetjes, konden jullie ons nu maar zien; bij het zwembad in het Paris hotel met de Eiffeltoren op de achtergrond met een vette DJ aan het draaien. Maar ik ga te snel, het verhaal van gisteren moeten we nog, kort, doornemen. Leuk trouwens dat er steeds meer mensen aanhaken op de blog! Ok, we hadden gisteren een stevige rit voor de boeg, bijna 500 km dus na een uitermate gezond ontbijt bij “pure healing foods” (het kan dus toch in Amerika), gisterenochtend op weg naar Death Valley. Had er niet veel over gelezen alleen dat het veel te warm is voor stadsmensen zoals wij. Maar wat een spectaculaire natuur is daar te zien zeg. Zoutvlaktes, roze, groene, paarse, bruine, zwarte en goudgele rotsen en waanzinnige vergezichten (overdrijf ik nu?). Het mooiste punt was “Zabrinskie Point” met een fantastisch vergezicht op een ruig en kaal maanlandschap en prachtige goudgele bergen. Terwijl ik met 47 graden! een heuvel op kroop om van dit uitzicht te genieten bleven de dames in de airco gekoelde wagen. Zou het gelegen hebben aan het verhaal wat ik kort daarvoor had verteld dat er in dit gebied coyotes, poema's, gehoornde hagedissen, schorpioenen en dikhoornschapen leven? Ze hebben iig wat gemist. Voor de 4g verslaafden onder ons was er in death valley praktisch geen bereik! Afkicken dus (ik noem geen namen). Nicole en ik konden het niet laten om ons hardop af te vragen wat we zouden moeten doen als de auto het zou begeven in deze temperatuur, geen bereik en praktisch autoloze weg. Toen Nicole en ik de ietwat angstige ogen achterin zagen hebben we het verhaal maar wat afgezwakt maar ze waren maar wat blij toen we death valley uitreden, hihi. Na drie uurtjes cruisen reden we Las Vegas binnen, hĂ©t Las Vegas. Op de snelweg was het al een en al ohh ahhh en moet je daar zien! Snel langs de Trumptower (prutser) gereden en aangekomen bij het M resort. We blijven daar Ă©Ă©n nachtje. Het hotel was prachtig en de kids hebben nog even in het zwembad gelegen en daarna besloten waar we in de avond heen gingen. Het werd downtown de “Fremont Street”. Nicole en ik hebben op onze leeftijd al toch best veel gezien maar dit was de meest gekke idiote doldwaze krankjoreme straat die we hebben gezien. Van vliegende mensen die boven ons de straat over schoten, de meest gekke (en gave) straatartiesten, half naakte mannen die voor een vrij naakt Amerika stonden (uh hingen), half naakte vrouwen in het leer met zweepjes die je op de foto wilden (ik mocht niet…..), danseressen op bars, geweldige plafondprojecties met spectaculaire video’s en geluid, een hamburger tent “Heart Attack Grill” waar het restaurant is gebouwd in ziekenhuisthema, de bestelling een recept heet en je er de de meest vette en ongezondste hamburgers krijgt die je maar kan vinden.….. en het zat he-he-maal vol, hahaha, prachtig allemaal. Milou is in Ă©Ă©n keer een paar jaar ouder geworden en beau zat alleen maar verbaasd om zich heen te kijken. Ja Beau, dit is een hele andere wereld, goed voor de algemene ontwikkeling zullen we maar zeggen. Na dit spektakel met de Uber naar het hotel om te gaan pitten. We zijn best moe dus morgen een rustige dag met een paar uur aan het zwembad. Morgenochtend schrijf ik het verhaal van vandaag. Doei!!

Allard

Wat gaaf!! Het zal ongetwijfeld door jullie hoofd zijn gegaan met "wat als" in Death Valley... Kan me dat heel goed voorstellen! Lekker nu even aan het zwembad chillen en het gekke Las Vegas even tot jullie door laten dringen. Gaan jullie nog een casino in?

Ernst en Marjolein

Wat een avonturen allemaal. Leuk om zo mee te reizen. Moeten jullie de auto nog een keer omruilen of hou je deze tank? En eindelijk een dagje rust. Geniet ervan en morgen weer op avontuur.

Esmee

Wat leuk om over jullie avonturen te lezen!! Dit is een leuke aanvulling op alle vlogs van Beau ;) Blij dat jullie zo genieten, maar wij missen jullie wel hoor! Is toch even wennen na 8 vakanties samen :) Knuffels uit Frankrijk!

Edwin de Groot

@Ernst, we hebben op dag twee onze eigen auto gekregen, een chrysler Surbuban, ook een lekker klein bakkie :-)
@Esmee, jij hebt dubbele verhalen! En de blog en de vlogs, luckey you. Had ook al tegen Robbert en Jeannette gezegd dat ondanks dat we het naar ons zin hebben jullie wel missen! Snel na de vakantie weer afspreken!